EtusivuTerveyskasvatusVirtuaalitekniikkaTaustateoriatMateriaalitVarauskalenteriIntra
Aa: + = -
Taustateoriat › Kokemuksellisuus › Lähteet

Lähteet

Camera obscuran tietoperustaa ja metodia kuvaavaa tekstissä käytetty lähdeaineisto

  • Bowles, Steve & Telemäki, Matti 2001. Seikkailukasvatuksen teoria ja käytäntö. Oulu: Oulun yliopisto.
  • Clarke, Heli 1998. Teoksessa Lehtonen, Timo (toim.). Elämän seikkailu. Näkökulma elämyksellisen ja kokemuksellisen oppimisen kysymyksiin Suomessa. Jyväskylä: Atena kustannus.
  • Helsingin Nuorten Miesten Kristillinen Yhdistys 2010a. Camera obscura. Viitattu 16.3.2011. http://nuoriso.hnmky.fi/paeihdekasvatus/camera-obscura/
  • Helsingin Nuorten Miesten Kristillinen Yhdistys 2010b. Arvot. Viitattu 21.3.2011. http://www.hnmky.fi/yhdistys/arvot/
  • Helsingin Nuorten Miesten Kristillinen Yhdistys 2010c. Arvot. Viitattu 19.4.2011. http://www.hnmky.fi/yhdistys
  • Huhtinen, Ulla; Poikkimäki, Sanna; Kaila, Tuomas & Inkinen, Ari 2010. Camera obscura käsikirja 2010. Helsinki: Helsingin NMKY.
  • Karppinen, Seppo 1998. Elämyspedagoginen näkemys erityisopetuksessa. Elämyspedagogiikan opetuskokeilu oululaisessa Kajaanintullin erityiskoulussa. Oulu: Oulun yliopisto.
  • Latomaa, Timo & Karppinen, Seppo 2007. Seikkaillen elämyksiä. Seikkailukasvatuksen teoriaa ja sovelluksia. Tampere: Juvenes Print.
  • Latomaa, Timo & Karppinen, Seppo 2010. Seikkaillen elämyksiä II. Elämyksen käsitehistoriaa ja käytäntöä. Tampere: Juvenes Print.
  • Luumi, Pertti 1987. Taitava kertoja. Helsinki: Lasten Keskus.
  • Luumi, Pertti 2006. Kertojan käsikirja. Helsinki: Lasten Keskus.
  • Opetushallitus 2004. Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet. Helsinki: Opetushallitus.
  • Pulkamo, Hannele 2007. Teoksessa Hoikkala, Tommi & Sell, Anna (toim.). Nuorisotyötä on tehtävä. Menetelmien perustat, rajat ja mahdollisuudet. Helsinki: Nuorisotutkimusseura.
  • Pylkkänen, Sanna; Viitanen, Reijo & Vuohelainen, Elsi 2009. Mitä on nuorisoalan ehkäisevä päihdetyö? Laadukkaan päihdekasvatuksen tukimateriaali. Helsinki: Preventiimi.
  • Stakes 2006. Laatutähteä tavoittelemassa. Ehkäisevän päihdetyön laatukriteerit. Helsinki: Stakes.
  • Suomen kielen perussanakirja. Ensimmäinen osa A-K. 2001. Helsinki: Kotimaisten kielten tutkimuskeskus.
  • Suomen Nuorisokeskukset ry 2009. Mitä on seikkailukasvatus? Viitattu 16.3.2011. http://www.seikkailukasvatus.fi/esittely/mika+seikkailukasvatus/
  • Telemäki, Matti 1998. Johdatus seikkailukasvatuksen teoriaan. Oulu: Oulun yliopisto.
Kokemuksellisuus
Kokemuksellinen oppiminen
Kerronnallisuus
Kertomus -seikkailussa
Elämyspedagogiikka
Käsitteistö
Lähteet
Eettiset periaatteet
Kirjallisuus ja tutkimukset

Hae sivustolta:

Camera obscura -toiminnan koordinointi ja tilaukset

  • Anita Kirvesniemi
  • puh. 050-5544258
  •  **@** 
     
  • Opettaja- ja ohjaajatapaamiset
  • Anita Kirvesniemi
  •  **@** 

Camera obscura -tekniikan rakentaminen

  • Jari Suvanto
  • puh. 050-5524244
  •  **@**

 

Camera obscura -toiminta on Suomen YMCA:n liiton ja sen paikallisten yhteistyötahojen toimintaa.

Toiminnan tarkoituksena on edistää lasten ja nuorten mielenterveyttä ja ehkäistä päihdehaittoja.

Toiminnan rahoittaa sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

© NMKY - Camera obscura // Sujuu-julkaisujärjestelmä
Share to Facebook Jaa Twitterissä Lähetä kaverille linkki sähköpostilla Tulosta sivu